Enoletna garancija in 30-dnevno brezpogojno vračilo

Status naročila

Je moje naročilo poslano?

Podatki o pošiljanju bodo na voljo dan po tem, ko bo vaš izdelek odposlan. V večini primerov bodo izdelki obdelani in odposlani v 24 urah po prejemu naročila. Za več podrobnosti kliknite "Sledenje pošiljk".

Ali moram za oddajo naročila ustvariti račun?

Ni potrebno. Brez računa lahko naročite na laptopbaterije.si. Po končanem plačilu bo vaše naročilo obdelano. Ko bo izdelek zapustil naše skladišče, boste prejeli samodejno potrditveno e-poštno sporočilo s podatki o sledenju vašega paketa. Poleg tega lahko podatke o naročilu preverite tudi na strani »Sledenje naročil« brez računa.

Ali obstajajo skriti stroški nakupa na vaši spletni strani?

Zaračunane so samo cene izdelkov in stroški pošiljanja, brez dodatnih stroškov! Če vaše naročilo ali naslov za dostavo izpolnjuje pogoje za brezplačno dostavo, je dovolj plačilo cene izdelka.

Kako sledim svojemu naročilu?

Kliknite Sledenje naročilu, da odprete stran "Sledenje pošiljk". Vnesite svoj "e-poštni naslov", ki ste ga prejeli v potrditvenem e-poštnem sporočilu, nato kliknite gumb in prejeli boste podatke o pošiljanju vašega naročila.

Kaj naj storim, če moje naročilo nikoli ne prispe?

Počakajte do 10 delovnih dni, da bo vaš artikel dostavljen. Če še vedno ne prispe, se obrnite na našo službo za pomoč strankam. Kmalu vam bomo odgovorili.

Ali lahko spremenim naročilo, ko je obdelano?

Na splošno naročil ni mogoče spremeniti, ko so oddana. Če pa nas kontaktirate takoj po oddaji naročila, se bomo potrudili po svojih najboljših močeh prilagoditi spremembam(-am). Če je bilo naročilo že odposlano, ne moremo narediti nobenih sprememb.

Potrebujem kopijo potrdila/računa.

Obrnite se na naš oddelek za pomoč strankam in navedite, da potrebujete potrdilo/račun. Nato vam ga pošljemo po pošti.

Prejel sem napačen izdelek.

Če zaradi naše napake prejmete napačne izdelke, se za zamenjavo ali vračilo obrnite na našo službo za pomoč strankam. Po vrnitvi blaga se bomo dogovorili za zamenjavo ali vračilo denarja.

Kakšen je postopek vračila/menjave prenosnih baterij?

laptopbaterije.si ima enostaven in učinkovit postopek vračila in menjave.

  • Pišite nam za številko avtorizacije za vračilo blaga (RMA).
  • Ponovno zapakirajte originalni paket z vsem prejetim.
  • Številko RMA jasno zapišite na zunanjo stran paketa in nam ga pošljite nazaj.
  • Ko bo vaš paket prejet nazaj v naše skladišče, bo izdelek testiran in obdelali bomo vaše vračilo kupnine/zamenjavo v 3-7 delovnih dneh.
Kdaj lahko dobim vračilo denarja po vrnitvi artikla?

Ko bo vaš paket prejet nazaj v naše skladišče, bo izdelek testiran in vaše vračilo bomo obdelali v 3-7 delovnih dneh. Nato vam bodo knjižena sredstva za vračilo. Počakajte 5 do 7 delovnih dni, da jih vaša banka da na voljo. Čas obdelave se razlikuje glede na politiko vaše banke.

Podpora za iskanje izdelkov

Podpora za iskanje izdelkov

Kakovostne celice A+

Kakovostne celice A+