Enoletna garancija in 30-dnevno brezpogojno vračilo

Dostava

Načini DostavaPoslati vPredviden čas dostaveStroški dostave
PostNL Slovenia 13-18 delovni dnevi € 1.39
GLS / DHL Slovenia (Če je na zalogi v lokalnem skladišču, samo 3-5 dni) 3-5 delovni dnevi € 1.39

Imamo lokalna skladišča v Sloveniji, Romuniji, na Irskem, v Veliki Britaniji, Franciji, Nemčiji, Španiji, na Portugalskem, Češkem, Madžarskem, Nizozemskem, Švedskem, Danskem, v Italiji, Švici, Belgiji, Poljski, Avstraliji, ZDA, Kanadi , in Hong Kong. Sprejemamo načelo v bližini, da najprej uredimo baterije za vas.

Kdaj bo moje naročilo poslano?

V večini primerov bo naročilo obdelano in odposlano v 24 urah. To ne vključuje vikendov ali praznikov. Ko bo vaše naročilo poslano, boste prejeli e-poštno obvestilo. Prav tako lahko dobite informacije o pošiljanju vašega naročila na "Sledenje pošiljk".

Ali lahko spremenim naslov za dostavo?

  • 1Če želite spremeniti naslov za dostavo, se vnaprej obrnite na našo službo za pomoč strankam.
  • 2Če naročilo ni odposlano iz našega skladišča, vam bo ekipa za pomoč uporabnikom pomagala spremeniti podatke o naslovu v operacijskem sistemu.
  • 3Če je bilo vaše naročilo poslano, moramo od transportnega podjetja prejeti potrditev, ali lahko spremenimo naslov in lahko zaračunamo dodatno pristojbino.
  • 4Da bi se izognili nepotrebnim težavam pri pošiljanju, izpolnite pravilne podatke o naslovu svojega naročila.

Kaj naj naredim, če je moj paket dostavljen, vendar ga nikoli nisem prejel?

  • 1Potrdite naslov za dostavo, naveden na blagajni, tako da pregledate podrobnosti naročila na strani "Sledenje naročilu".
  • 2Preverite lokacijo dostave. (Poiščite paket ali obvestilo o poskusu dostave pri vhodih svojega stanovanja)
  • 3Preverite, ali je pošiljko sprejel kdo drug. (Poglejte, ali je sosed ali drug stanovalec prejel paket.)

Občasno paketi niso dostavljeni v pričakovanem časovnem okviru in jih ni mogoče najti s podatki za sledenje (če so na voljo), se obrnite na "Podporo strankam"

Izjava o omejitvi odgovornosti za pakete, označene kot dostavljene, vendar ne prejete

V primeru, da logistični sistem prikaže, da je bil paket označen kot "dostavljen", vendar ga dejansko niste prejeli, vam želimo pojasniti naslednje točke, da bi olajšali boljšo komunikacijo in rešitev težave:

Določitev odgovornosti

Ko je paket označen kot "dostavljen", je naša odgovornost, skupaj z odgovornostjo logističnega podjetja, zagotoviti, da je paket dostavljen na naslov, ki ste ga navedli. Če paketa niste prejeli, vam bomo aktivno pomagali pri iskanju in vložitvi zahtevka pri logističnem podjetju. Vendar pa za morebitne izgube ali nevšečnosti, ki niso posledica naše namerne ali hude malomarnosti, morda ne bomo v celoti odgovorni.

Koraki za rešitev
  • 1Takoj nas kontaktirajte: Prosimo, da nas čim prej kontaktirate prek naših kanalov za podporo strankam (telefon, spletni klepet, e-pošta itd.) ter nam posredujete podrobne informacije o naročilu in opišete situacijo glede nedostavljenega paketa.
  • 2Pomoč pri preiskavi: Obrnili se bomo na logistično podjetje in zahtevali notranjo preiskavo ter zagotovili ustrezne dokaze ali rešitev.
  • 3Zahtevek za odškodnino: Če se po preiskavi potrdi, da je paket izgubljen ali ga ni mogoče najti, vam bomo pomagali pri vložitvi zahtevka za odškodnino pri logističnem podjetju ter v skladu s pravili in postopki podjetja storili vse, kar je mogoče, da zagotovimo vaše pravice.

Podpora za iskanje izdelkov

Podpora za iskanje izdelkov

Kakovostne celice A+

Kakovostne celice A+