Imamo lokalna skladišča v Sloveniji, Romuniji, na Irskem, v Veliki Britaniji, Franciji, Nemčiji, Španiji, na Portugalskem, Češkem, Madžarskem, Nizozemskem, Švedskem, Danskem, v Italiji, Švici, Belgiji, Poljski, Avstraliji, ZDA, Kanadi , in Hong Kong. Sprejemamo načelo v bližini, da najprej uredimo baterije za vas.
Izjava o omejitvi odgovornosti za pakete, označene kot dostavljene, vendar ne prejete
V primeru, da logistični sistem prikaže, da je bil paket označen kot "dostavljen", vendar ga dejansko niste prejeli, vam želimo pojasniti naslednje točke, da bi olajšali boljšo komunikacijo in rešitev težave:
Določitev odgovornosti
Ko je paket označen kot "dostavljen", je naša odgovornost, skupaj z odgovornostjo logističnega podjetja, zagotoviti, da je paket dostavljen na naslov, ki ste ga navedli. Če paketa niste prejeli, vam bomo aktivno pomagali pri iskanju in vložitvi zahtevka pri logističnem podjetju. Vendar pa za morebitne izgube ali nevšečnosti, ki niso posledica naše namerne ali hude malomarnosti, morda ne bomo v celoti odgovorni.
Koraki za rešitev
- 1Takoj nas kontaktirajte: Prosimo, da nas čim prej kontaktirate prek naših kanalov za podporo strankam (telefon, spletni klepet, e-pošta itd.) ter nam posredujete podrobne informacije o naročilu in opišete situacijo glede nedostavljenega paketa.
- 2Pomoč pri preiskavi: Obrnili se bomo na logistično podjetje in zahtevali notranjo preiskavo ter zagotovili ustrezne dokaze ali rešitev.
- 3Zahtevek za odškodnino: Če se po preiskavi potrdi, da je paket izgubljen ali ga ni mogoče najti, vam bomo pomagali pri vložitvi zahtevka za odškodnino pri logističnem podjetju ter v skladu s pravili in postopki podjetja storili vse, kar je mogoče, da zagotovimo vaše pravice.