Enoletna garancija in 30-dnevno brezpogojno vračilo

Vračilo in zamenjava

Spoštovani uporabnik,
Najprej se vam zahvaljujemo, ker ste izbrali naše izdelke. Imamo ekipo QC, ki je odgovorna za testiranje naročenih izdelkov pred odpremo, da zagotovimo varnost in kakovost. Prosimo, da kupite. Da bi okrepili svoje nakupovalno zaupanje, pred nakupom natančno preberite naslednjo vsebino. Ko oddate naročilo, to pomeni, da se strinjate z našo politiko vračila.

Standardna politika vračila velja le za izdelke, ki jih kupite na laptopbaterije.si.

Za vsa vračila je potrebna številka RMA (pooblastilo za vračilo blaga). Kliknite tukaj, če želite oddati obrazec za zahtevo RMA.

Namigi: Prosimo, da natančno preberete naslednja pravila in previdnostne ukrepe, da se izognete nepotrebnim zamudam in težavam pri vračilu in zamenjavi.

1Garancijska doba
30-dnevna garancija vračila denarja

Za vse izdelke je mogoče zahtevati vračilo v 30 dneh (vključno) od datuma dostave. Vrnjeni izdelek mora izpolnjevati naslednje pogoje: nedotaknjen videz, popolna embalaža izdelka in dodatki, brez poškodb, ki jih je povzročil človek, in nespremenjena sekundarna prodaja.

30-dnevna garancija za zamenjavo

Za vse izdelke je mogoče zahtevati vračilo za zamenjavo v 30 dneh (vključno) od datuma dostave. Predložite pozitiven dokaz o težavah z izdelkom (slika ali video). Zaprosite lahko za brezplačno zamenjavo istega modela/specifikacij ali storitev vzdrževanja. Če prekoračite to obdobje, ga je mogoče izvesti v skladu z našo garancijsko politiko.

2Postopki vračila

① Oddajte vlogo RMA→② Preverjanje storitve za stranke→ ③ Vrnite izdelek→ ④ Vračilo / zamenjava

Žal nam je, če morate predložiti zahtevo RMA (pooblastilo za vračilo blaga). Za lažje dokončanje vračila/zamenjave/vračila kupnine vnaprej natančno preberite naslednje pravilnike.

30-dnevna garancija vračila denarja

Če morate izdelek vrniti zaradi napačnega nakupa ali osebnih razlogov, pošljite RMA v 30 dneh od prvotnega datuma dostave. Vrnjeno blago mora biti z nedotaknjenimi etiketami, popolno embalažo, nerabljeno in neoprano.

Opomba: če zahtevate vračilo zaradi težav z baterijo, se obrnite na službo za pomoč strankam in posredujte opis težave (datoteko s fotografijo ali videoposnetkom).

30-dnevna garancija za zamenjavo

Če pride do kakršnih koli težav z izdelkom v 30 dneh (vključno) od datuma dostave, se obrnite na našo službo za pomoč uporabnikom in zagotovite pozitiven dokaz težave (sliko ali video) v skladu z navodili.

Kar zadeva stik s službo za pomoč strankam, boste preusmerjeni na »Stik z nami« za nadaljnjo pomoč.

Varnostni ukrepi (pozorno preberite)

1Postopki vračila

Oddajte vlogo RMA: Za vračilo/zamenjavo je potrebna številka RMA. Če želite izdelek vrniti, morate pridobiti številko RMA v veljavnem roku za vračilo izdelka (opisanem zgoraj). Brez predhodne odobritve in številke RMA ne bomo sprejeli vračil.

Preverjanje storitve za stranke: Ko bo naša poprodajna služba za stranke odobrila vašo zahtevo RMA, bomo ustrezno poslali številko RMA na vaš e-poštni naslov. Prosimo, da številko RMA vidno prikažete/natisnete/napišete na zunanji strani paketa za pošiljanje.

Vrnite izdelek: Številka RMA bo po izdaji veljavna 30 dni, v tem času pa moramo prejeti vrnjene izdelke. Prosimo, da nam ob pošiljanju posredujete podatke o ustreznem kurirju (zaželena je poštna služba) in informacije o sledenju, da bomo lahko spremljali vaš povratni paket.

Vračilo/zamenjava/vzdrževanje: Po prejemu vrnjenega paketa bo naš oddelek RMA preveril vrnjeni artikel in izvedel naslednji korak.

Opomba

Uporaba "30-dnevne garancije vračila denarja": Na splošno je obdelava vračila končana v 3-5 delovnih dneh, vendar je določen čas prihoda odvisen od časa obdelave Paypala in ustrezne bančne politike.

Uporaba "30-dnevne garancije za zamenjavo": Za izdelke, ki so primerni za vračilo za zamenjavo, je izdelek mogoče vrniti samo za zamenjavo istega artikla. Novo bomo prestavili v 2-7 delovnih dneh po prejemu blaga. Ne dovolimo zamenjav ali vračil za zamenjavo različnih artiklov. Če želite prejeti drug artikel, morate vrniti originalni artikel za vračilo kupnine v skladu s Politiko vračila in nato kupiti artikel, ki bi ga želeli prejeti namesto originalnega artikla.

Če je artikel vrnjen v nesprejemljivem stanju, si laptopbaterije.si pridržuje pravico do zavrnitve vračila/zamenjave.

2O stroških pošiljanja

Izdelek(i) brez napake

(1) Neodpremljeno
Če si po nakupu premislite, se nemudoma obrnite na našo službo za pomoč uporabnikom (v 2 urah po plačilu). Dokler pošiljka ni odposlana, lahko prekličemo vaše naročilo in vam v celoti povrnemo denar.

(2) Poslano
Stranka je odgovorna za strošek pošiljanja (izvirno pošiljanje in povratno pošiljanje) in ji bomo zaračunali 10-odstotni strošek obnove zalog, razen če je originalni paket napačen, manjka, ima napako ali se med pošiljanjem poškoduje.

Če zaradi naše napake prejmete napačen/delni izdelek, zaprosite za RMA ali kontaktirajte naš oddelek za pomoč strankam. Odgovorni bomo za povratno pošiljanje/ponovno dostavo. Za napačen izdelek bomo po prejemu vračila ponudili brezplačno zamenjavo ali celotno vračilo kupnine.

Nasveti:

Če je vaše naročilo poslano v domače območje in je vrnjeno zaradi zamude pri prevzemu ali napačnega naslova, bomo zaračunali 10-odstotno nadomestilo za obnovitev zalog in drugo pristojbino za ponovno dostavo.

Litijeve baterije spadajo med občutljive izdelke. Če je vaše naročilo poslano na tuji naslov in naleti na kakršen koli primer, kot je zamuda pri prevzemu, napačen naslov ali zavrnitev, se bo namesto v naše skladišče vrnilo neposredno na mednarodno postajo za prenos za uničenje. V tem primeru lahko prejmete samo 50 % nakupne cene artikla. Če še vedno potrebujete baterijo, se obrnite na našo službo za pomoč strankam in plačajte 30 % cene naročila kot nadomestilo za ponovno dostavo. Zato vam predlagamo, da med zaključkom nakupa skrbno vnesete točen naslov za dostavo, vključno s polnim imenom in telefonsko številko (po možnosti veljaven fizični naslov, ne poštnega predala, PM# ali naslova poštnega predala). Po odpremi še naprej lovite paket.

Okvarjeni izdelki

(1) V 30 dneh od datuma dostave (vključno)
Vaši prvotni stroški pošiljanja so plačani za storitve, ki jih je opravil prvotni prevoznik, in ne bodo vračljivi, če vaš artikel vrnete. Vendar bomo odgovorni za stroške povratnega pošiljanja. Ceno baterije je mogoče v celoti povrniti, ko se DOA/izdelek z okvarjenim videzom in poškodbami pri pošiljanju vrne. Če želite zamenjati, vam ne bomo zaračunali nadomestila za ponovno dostavo ali nadomestila za drugo dostavo.

(2)V enem letu od datuma nakupa
Za vse naše izdelke velja enoletna garancija. Če v tem obdobju pride do težave s kakovostjo izdelka, lahko dobite brezplačno popravilo v skladu z našo garancijsko politiko. Če izdelek ne deluje pravilno, se najprej obrnite na našo službo za pomoč uporabnikom, da rešite težavo.

Nasveti:

Če ne prejmete številke RMA, blaga ne vračajte neposredno nam. Težko najdemo vašo zgodovino transakcij, kar lahko povzroči zamudo pri postopku zamenjave/vračila ali celo zavrnitev.

Okvarjene izdelke je treba vrniti v 30 dneh od datuma izdaje RMA. V nasprotnem primeru bo 30-dnevna garancija vračila denarja neveljavna.

3Dodatni pogoji

Prvotni stroški pošiljanja
Vaši prvotni stroški pošiljanja ne bodo povrnjeni. Vaše prvotne stroške pošiljanja plačajo storitve prvotnega prevoznika in vam ne bodo povrnjeni, če izdelek vrnete.

Zavrnitev dostave
Ne priporočamo, da zavrnete dostavo. Ko je blago zavrnjeno, bomo povrnili največ polovično ceno. Oddajte RMA pravočasno po prejemu blaga, da dobite številko RMA za vračilo in ga vrnete. Potem lahko dobite polno povračilo cene baterije.

Brez vračila ni vračila
Imeli bomo pravico zavrniti vračilo iz katerega koli razloga, preden prejmemo vračilo.

Podpora za iskanje izdelkov

Podpora za iskanje izdelkov

Kakovostne celice A+

Kakovostne celice A+