Kaj je RMA?
RMA je kratica za Return Merchandise Authorization. Stranke, ki želijo vrniti predmet(e), morajo zaprositi za RMA. Ko je RMA pooblaščen, lahko stranke vrnejo artikle tako, da na etiketo natisnejo povratni naslov.
Postopek RMA
- 1Ko prejmete izdelke od nas, prosimo, da paket pravilno shranite. To je zato, ker jih je treba zagotoviti, če v prihodnje vrnete okvarjene izdelke.
- 2Pošljite obrazec za zahtevo ali pošljite e-pošto našemu oddelku za pomoč strankam za številko RMA. Hvaležni bi bili, če bi posredovali svoje ime, e-poštni naslov, telefon in račun. Številko RMA vam bomo izdali po e-pošti.
- 3Ponovno zapakirajte originalni paket z vsem prejetim. Manjkajoče originalne komponente lahko povzročijo zavrnitev zamenjave ali vračila z naše strani.
- 4Prosimo, da številko RMA jasno zapišete na zunanjo stran paketa in nam ga pošljete nazaj. Ne bomo odgovorni za morebitne posledice, povzročene, če stranke RMA ne označijo, kot je zahtevano. Upoštevajte, da ste odgovorni za izgubo pošiljke. Zagotovite lahko, da paket zmanjša morebitno izgubo, ki jo lahko utrpite.